Pomoc
Ważne informacje
Płatności w serwisie obsługiwane są przez portal PayU.pl.
Wiadomości E-mail, które możesz otrzymać podczas korzystania z płatności internetowych i zalecenia dotyczące postępowania w danej sytuacji. Pamiętaj, że na przyjście wiadomości należy czekać do 48h. Jeśli nie przyjdzie, zapraszamy do kontaktu.
Rozpoczęcie płatności
Jest to pierwsza wiadomość, która dociera do Twojej skrzynki. Oznacza to, że system odnotował to, że chcesz opłacić domenę.
Płatność anulowana, Płatność odrzucona
Jeśli przez z góry określoną liczbę dni przez serwis PayU nie wpłynie kwota za hosting, płatność zostaje oznaczona jako anulowana. Płatność anulowaną również uznaje się, jeśli zostanie ona przerwana przez Administratora Hostingu. Jeśli nie wiesz, dlaczego tak się stało - prosimy o kontakt.
Płatność rozpoczęta
W tej chwili system PayU oraz PanelHost sprawdza Twoją płatność. Należy odczekać do 24h na przyjście kolejnej wiadomości.
Przyjęcie płatności
Gratulacje! Twoja płatność została odnotowana w sposób prawidłowy, a Twoje konto oznaczone do odblokowania ( w przypadku zablokowania ). Pamiętaj, że system odblokowuje konta co kilka minut. Statusy faktur wyświetlane są po wejściu do Moje Konto -> Faktury
Jeśli pojawiły się wątpliwości lub problemy podczas płatności, prosimy o kontakt. Pamiętaj, by podać swoje imię, nazwisko, adres E-mail (login) oraz Identyfikator zakupu (przykładowy: f6d4c3682b75fb061b42c1547123190e )